pátek 26. srpna 2016

O rok později...

Před rokem touhle dobou jsem se cítila jako vorvaň, kterého moře omylem vyvrhlo na břeh. Těšila jsem se na miminko, ale zejména proto, že už jsem chtěla, aby bylo z břicha venku a já si mohla třeba normálně zavázat tkaničky. Všichni mi říkali: "Jen počkej, ještě se ti bude po těhotenském břiše stýskat!" Nestýská, ani trochu. Je to teď tisíckrát lepší. S Astrid je sranda, hrajeme doma na schovku, jezdíme po výletech a máme se fanfárově. Jasně, že už se nemůžu na hodinu ponořit do nové knížky, někdy taky celé odpoledne zpívám Tluče bubeníček, občas vařím a držím u toho Asinku v podpaždí, protože to prostě jinak nejde, ale líbí se mi můj život právě teď a to se mi v minulosti příliš často nestávalo. A myslím, že je to poznat i na fotkách, zaznamenávajících stav předtím a teď. 

Protože jsme tradicionalisté, slavíme každoročně naše výročí na Brněnské přehradě, odkud taky pochází tyhle dvě fotky. 







4 komentáře:

  1. Je to poznat! Nikdy ti to neslušelo víc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se musím přiznat, že mě se ze začátku po bříšku stýskalo. Přeci jen jsem si za těch 9 měsíců co nenápadně a pomalu rosto zvykla :-)ale je fakt, že bez něj je to lepší. Jinak taky s Gábinkou občas vařím v náručí a u míchání říkám "míchy míchy" a Gábinka se může potrhat smíchy :-)Je s ní taky sranda, už mi vyhazuje věci ze šuplíků, takže všude je šílený nepořádek, chodí už za jednu ruku a občas nám ruce oddělává, že chce jít sama, ale po dvou krocích sebou plácne na zem. Je ale už jen otázka času, kdy už bude chodit sama a to teprve začne ta pravá sranda :-D Jinak musím souhlasit, že teď ti to neskutečně sluší, co vidím podle fotek. Mateřství ti opravdu svědčí :-)Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, děkuji moc za milý komentář! Já celé těhotenství trochu protrpěla, až je mi to zpětně líto, ale holt to asi nešlo jinak... Gábinka je moc šikovná a máš s ní teď asi fakt srandu :-D těším se, až vás uvidím!

      Vymazat